torsdag 4 februari 2016

Köket och gardindilemmat


Torsdag idag och vi har bakat inför Runebergsdagen som är imorgon. Passar på att visa er några vinklar från köket nu samtidigt då ljuset är som bäst och diskbänken tom ;).


Jag trivs i vårt kök och det tillbringas definitivt mycket tid där just nu. Mera golv- och bänkyta samt skåp. Men jag har ett litet dilemma. Köksfönstret är så där härligt brett och stort, vilket också gör att dagsljuset kommer in och köket känns kanske aningen större än vad det egentligen är. MEN detta med köksgardiner till ett sådant fönster är svårt. Vill ha en laskosverho istället för en vanlig gardinkappa. Men det verkar inte finnas så breda eller har jag fel?! Har nu bara kollat Jotex, Ellos och H&M home. Vet ni om andra hemsidor eller butiker jag kan kolla?




Här ser ni också en skymt av toalettdörren och Adrians rum. Om det är någon som glömt hur hallen såg ut så kan ni kolla här.



Önskar er en riktigt fin dag!

2 kommentarer:

  1. kanske du kan ha två laskosverho bredvid varandra, eller börjar det se helt tokot ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag har faktiskt beställt två från Jotex som vi ska sy ihop, så vi får se hur det blir :)

      Radera