måndag 28 mars 2016

Små påskharar och tid tillsammans


Kikar in och önskar er en GLAD PÅSK! Här njuter vi av att vara lediga och att ha tid tillsammans. Vi har hälsat på min fammo och idag ska vi hälsa på min mommo. Träffat Sandra och Christoffer. Hållit spinningpass. Lekt ute i solen och klottat i vatten. Enligt barnen är det världens bästa utevädet just nu och de underhåller sig själva med en hink och några spadar hur länge som helst. Kurakläder är verkligen the skit, då lillebror nu som då tar ett dopp i vattenpölarna. 

Jag har också börjat förbereda mig mentalt för första arbetsdagen som närmar sig och imorgon är det inskolning på dagis som gäller för vår lilla pupufröken. 








Ha det gott!



2 kommentarer:

  1. Vilka söta kaniner du har <3

    Tror det bästa jag har köpt i klädväg åt T hittills är kurahalar,huhhu va hon älskar att simma i vattenpölar :)

    Stort lycka till med er nya vardag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, en kurahalare skulle nog sitta bra nu som då här också ;).

      Tack, vi ska hoppas att allt går bra och så fort vi har fått sommarlov så ska vi boka träff <3

      Radera