tisdag 20 augusti 2013

Onepiece och lillmoster

Helgen kom och gick. Var en runda till stan på fredag. Älskar att bo nära allting, behöver inte packa unge, bilstol, vagn och en massa andra grejs bara för att jag vill en vända till Halpa-Halli. Det räcker med att jag bäddar in tösen i vagnen och går 10 minuter, så är jag framme. Såå nice! Speciellt nu när vi bara har en bil och som dessutom har varit på service.

Det ösregnade hela lördagen, världens längsta dag, så fröken prupp fick åla ikapp med lillmostern. Ett rätt så coolt onepiece-gäng, tycker jag. På söndagen åt vi älg vid pappas och igår var kusinerna ute och shoppa.
I dag har jag skickat iväg mannen på sin första arbetsdag efter semestern. Så nu är det mycket tumistid med tösen. Får se vad vi hittar på idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar