måndag 7 september 2015

Kalashelgen och födelsedagsbarnet


Som ni vet har vi kalasat hela helgen lång. Och vilken fantastisk helg det blev med alla gäster som tog sig tid för att dela lillebrors första födelsedag med oss. Och många av gästerna som dessutom körde lite längre för att kunna delta. Så tacksam för vår älskade unges första år, för min familj och för alla fina som kom på kalaset!











Och idag var då den stora dagen (eller inatt kl 4.21) då lillebror blev ett år. Härmed förklarar jag bebistiden över hos oss och vi började födelsedagen med ett rådgivningsbesök och vaccinering. Allt gick bra och han växer fint!




Lite trögt har det nog gått idag eftersom födelsedagsbarnet grät väldigt mycket under natten, så jag tror jag sov allt som allt två timmar under hela natten. Detta är verkligen inte likt honom, trots att han ännu inte sover hela nätter och vill ha nattflaska. Men inatt var det verkligen extremt och troligtvis en härlig blandning av tänder och ovanan att kalasa så mycket under en helg. Så idag har det blivit mycket soffa, tv, kaffe och kalasrester. Behövde ladda lite batterier och förhoppningsvis förstår jag att gå och lägga mig tidigt ikväll.


Hoppas ni har en fin start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar