torsdag 3 september 2015

Fotoväggen och några hyllor



Ni vet den där känslan när man äntligen får något gjort som man menat så länge. I ett och ett halvt år har jag tänkt påbörja en fotovägg i trappan och nu äntligen fick vi upp frökens 1-års fotografier, så nu är det bara att fortsätta med lillebrors och kanske nåt familjefoto. Hur länge det sen tar är ju en annan sak.






I samma veva som vi hade fram slagborrmaskinen så fick Adrian upp några hyllor i sitt rum. Efter ca 4 månader från det att vi köpte hyllorna. Kan ju inte direkt säga att vi har något flow när det gäller att skruva upp saker och ting, även om jag bor med en byggare Bob men high five åt oss för att äntligen få tummen ur. Och jag blev nöjd! Dock ser rummet bättre ut i verkligheten än på mina mobilbilder, men det här är ju egentligen ingen inredningsblogg så min poäng var väl främst att vi fått något gjort ;).  




Torsdag idag och kalasförberedelserna snurrar i mitt huvud konstant, bara två dagar kvar till kalas nummer 1. Än så länge har vi det "på raden" och ingen direkt stress. Lite ovanligt av mig.

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar