måndag 2 november 2015

Mustaschen och en riktig DAD


Fars dag nu inkommande söndag och vi passade på att pyssla kort idag på eftermiddagen. Jag vet att mustaschen varit med nu i några år, men tyckte ändå att det blev enkelt och snyggt. 


En rätt så usel måndag annars blev plötsligt riktigt skojig. Lite kvalitetstid för mig och fröken medan lillebror tog sin eftermiddagslur.


Vår älskade Daddy får några t-skjortor till. Han har ju redan några från förr från tidigare fars dagar, men använder dem flitigt så jag tänkte att det skadar nog inte med några fräscha och nya. Även om det kan tyckas vara tråkig present så uppskattas det här hos oss. Årets är från KappAhl. 


Och så citatet som man sett nu i höst lite varstans. Så simpelt men ändå så självklart. Han är verkligen en DAD!! Absolut den bästa till mina barn. Och man riktigt ser hur han utvecklas i fadersrollen precis hela tiden. Han gör precis allt han bara kan för sina barn. 


Ja, det är nu jag förstår varför man firar fars dag och varför det är så viktigt. Det är just för alla dessa Dads!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar