lördag 5 december 2015

Ordning och att äntligen hitta hem


Vi börjar småningom få ordning på flyttkaoset, även om vi bara bott här i fem-sex dagar. Jag har till och med julpyntat och hängt upp en del gardiner. Vi stortrivs verkligen alla fyra, i alla fall än så länge. Alyssa har sagt många gånger att "hon vill bara bo i sitt nya hem, vill inte flytta tillbaka". Så det säger ju en hel del, tycker jag i alla fall. Allt blev som jag anade så mycket enklare och mer praktiskt. För mig känns det redan som HEMMA. Jag är nästan lite förvånad över hur fort det egentligen tog efter att man fått sina egna möbler och saker på plats. Vi behövde bara sätta egen prägel på huset och det blev genast vårt hem. Hur underbart är inte det?!

Idag bjuder jag mest på lite bilder från utsidan. Har en intensiv gym-vecka framför mig med fem pass, så vi får se hur det blir med bloggandet under inkommande vecka. Men jag lovar att visa er mera av insidan så fort jag hinner.

Sköt om er och hoppas ni har en riktigt trevlig helg!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar