tisdag 29 december 2015

Rundvandringen fortsätter och tvättstugan

Mellandagarna till ära fortsätter vi rundvandringen i vårt nya hem. Ni har en fått en inblick av vårt sovrum och om ni kommer ihåg så kom man in till badrummet från sovrummet.


Som vanligt kör jag med mina mobilbilder där kvaliteten verkligen kan diskuteras och jag har varken plockat bort sophinkar eller tvättsvampar. Men ni ser att vi har ett badrum med dusch-hörna och bastu. 








Från badrummet går vi vidare till grovköket där vi har tvättmaskin, hänger upp tvätt (jepp, första gången i livet som jag har ett klädstreck inomhus) och lite förvaringsskåp. Dörren som ni ser går ut på gården och en annan dörr vidare till köket.







Båda barnen och B är förkylda. Jag försöker förebygga så gott det går, vill hållas frisk. Har haft 1,5 veckas jullov från gymmet, men imorgon skall jag ha pass igen. Det har varit skönt med lite ledigt, men nu är jag taggad till tusen för Power spinning så vill inte missa det. Senast jag hade var 17 cyklar upptagna och feelisen var verkligen på topp under hela passet. Hoppas på liknande imorgon!

Idag har jag, Alyssa och syster varit på mellandagsrea. Tycker att rean levererade verkligen i år och jag kom hem med mycket fint åt både mig och fröken, som fick en del nya dagklubbskläder. Tänk att min lilla tjej ska börja klubben nästa vecka. Så spännande och roligt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar