onsdag 9 december 2015

Suddiga bilder och sovrummet


Idag visar jag er lite bilder av sovrummet. Mina mobilbilder är ju förstås av riktigt urusel kvalitet, men ni som är intresserade så ser ju lite i alla fall hur vi har det. Dessutom blev en del suddiga då det var nära att två små kvickstjärtar också skulle ha fastnat på bild.

Man kommer alltså in till vårt sovrum från vardagsrummet.




Dörren här går till badrummet och bastun, varifrån man kan också gå vidare till grov-/hjälpköket och ännu vidare till köket. Man kan alltså gå runt, så att man kommer tillbaka till vardagsrummet. Lite svårt att förklara men kanske ni förstår vad jag menar?!



Våra klädskåp sett från badrummet.



Ja, och här ser ni en glimt av vardagsrummet och Tulikivi-spisen. 



Hela huset har en varm, ljus, beige färg, vilket jag inte haft på flera år. Har ju kört med vitt nu ända sedan vi byggde i Solf och också radhuslägenheten. Men jag måste säga att jag gillar det för tillfället. Det känns varmt, hemtrevligt och mysigt. Och blir vi led det så är det ju bara att måla över till vitt om vi känner för det igen. Men jag tror nog vi kör på det här nu ett tag.

Nu blir det att ta tag i dagens sysslor. Ha en bra onsdag!

3 kommentarer:

  1. Ser så fint ut :) !!
    Vi har åxå haft nästan allt i beige färg,och nu har vi ju bara vit och gråa färger..men ja saknar iblan den varma beiga färgen för man kommer int ifrån att vitt och grått känns jätte kallt och dystert,speciellt när de bara e dystert och grått väder där ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Tack :)! Jepp, du har nog rätt! Jag tycker att båda har sina fördelar och nackdelar, men känns riktigt bra att ha lite omväxling nu när vitt nästan börjar komma ut genom öronen på mig ;).

      Radera