måndag 7 oktober 2013

Bra helg och superskön måndag


Helgen som varit. Fredagen startade med lite fredagsstädning och som vanligt hade jag min hjälpreda med.

Sen förstås lite veckohandlande och slutligen en Big Mac måltid från Drive in.
Och så kom stunden som jag hade väntat på hela veckan: Idol, tända ljus och GODIS.
Så blev det lördag och vi åkte in till centrum. Vi köpte ny leksakslåda och overall åt fröken. Har inte provat overallen ännu, men tror nog den passar. Den är supersöt!
Och så blev det söndag, dagen då jag äntligen kände mig tillräckligt frisk för att gymma. Känslan var nästan obeskrivlig. Det är hemskt hur beroende man kan bli av att träna. Men man kan lugnt säga att jag svävade på endorfinmoln resten av kvällen. Fixade på kvällen lite salt tilltugg åt oss. Det blev paj med medvurst, paprika och jalapeño. Riktigt gott! Ska snart avnjuta en bit som lämnat av.
Det blev måndag och en ny vecka började. Och riktigt bra har det också börjat. Fröken sov till halv 10 så jag fick sovmorgon, lyx! Lunchade med mamma vid Epoque, gott! Mamma och syster var barnvakt åt Alyssa så jag fick träna ikväll, skönt! Hoppas att resten av veckan blir lika bra. Nu kallar duschen och soffan. Ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar