fredag 4 oktober 2013

Ink Master och snorvalp

Vi är feberfria men fortfarande ordentligt förkylda. Som sagt kände jag mig riktigt krasslig på onsdagkväll, tempen steg och jag var helt slut så B bestämde sig för att vara hemma från jobbet i går. Jag fick vila lite och då fröken prupp tog sina vilor hängde vi i soffan med dessa killar i Ink Master.
Kände mig rätt så utvilad i morse och hoppas på att kunna gymma i helgen. Ni vet, abstinensbesvären slår till igen. Men vilket papperskrig för att en pappa är hemma en dag med sjukt barn och sjukmamma. Telefonsamtal hit och dit och sjukintyg som skall skrivas. Nåväl, det är fixat nu. Kände mig rätt så löjlig och lite I-landsförälder då B var hemma och tog hand om oss trots att jag är mammaledig. Men vi vill ju det bästa för vår älskade lilla snorvalp!
Och jo, det är torkat snor hon har under näsan ifall någon är känslig. The ugly truth när man har småbarn med förkylning.  Men nu ska vi tänka på något mer trevligt.
Och jag önskar er er riktigt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar