torsdag 24 oktober 2013

Rockstar och värkmedicin

Några nya plagg i fröken prupps garderob. Har redan en tid spanat in Lotta&Lassis rock-tema. Och så slår Citymarket till med lite kampanjpriser på just de plaggen, så jag köpte förstås hem några. Mamma kom också följande dag med några till. De är alla i storlek 80 så jag får troligtvis ta dem i bruk om några veckor.
Vi var en vända till sjukhuset igår. Jag har haft fruktansvärt ont under revbenen på vänster sida och det började redan i måndags. I går spred det sig till ryggen och skulderbladet och armen domnade bort, så jag bestämde mig för att ringa jouren. Skulle knappast ha ringt jouren ifall jag inte skulle ha haft en över 8-kilos baby att lyfta och bära på hela tiden. Nåmen, iallafall så har jag troligtvis en muskelinflammation och är nu på en 14 dagars kur med Voltaren och Panadol 1000. Har också träningspaus i några dagar. Kul, nu när jag äntligen kommit igång igen efter förkylningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar