onsdag 21 oktober 2015

Kiss i pottan och lycklig kvinna


Kära läsare! Vi lever och mår bra. Har det bara väldigt intensivt just nu. Jag som tyckte att september var en händelserik månad...Oktober slog nog rekordet. Verkligen!

Det har hänt massor nu under några veckor. Lillebror går och storasyster kissar på pottan. Det är stora grejer för en småbarns mamma, ska ni veta.




Och vi har sålt lägenheten och köpt hus. JA, ni läste rätt ;)


Köpebreven är ännu inte undertecknade, men borde bli i slutet av denna vecka eller i början av nästa.

Allt det här har tagit massor av energi och kraft. Jag har stupat i soffan efter att barnen har somnat om kvällarna. 

Jag är en trött, men lycklig kvinna just nu. Snart börjar ett nytt kapitel i vårt liv igen och jag kan knappt vänta att få svänga bladet.

To be continued...Sköt om er!

7 kommentarer:

  1. Oj va glad ja blir av att läsa att ni köpt hus! Superkul :) Grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Bara vi får alla namn på papper och det blir 100 % så får ni nog veta mera...men det kan jag avslöja att vi kommer att ha ännu närmare med lekträffar ;)

      Radera
  2. Nå ja tänkt skriv att bara ni nu int flyttar iväg nå långt bort ;) så de låter ju bra att ni flyttar närmare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, int slipper ni oss så lätt int ;)

      Radera
    2. Vilken tur,vi vill gärna ha er i husknutarna ;)

      Radera
  3. va läser ja??? Så underbart fö er :)

    SvaraRadera