lördag 31 oktober 2015

Superlördag och superhärligt


Vilken efterlängtad helg vi har på gång just nu. B har jobbat flera lördagar i rad, men den här helgen har vi honom hemma, tack och lov. Vi laddade upp lördagen med superfrukost och efter det packade jag gymväskan för lite egen träning. Det kändes väldigt längesedan jag haft tid att träna själv, har haft rätt så många pass den senaste tiden så jag njöt verkligen av att endast fokusera på mig själv.  Träningen gick bra och det kändes superskönt efteråt. 

B hade fixat lunch medan jag var borta och jag fick komma hem till färdigt dukat bord. Det händer minsann inte varje dag. Nu sover yngsta avkomman ute, B sticker snart iväg på sin egen träning, Alyssa kollar på Madicken och jag tror jag skall börja få lite ordning på hemmet. Eventuellt packa någon flyttlåda till. Kan inte direkt säga att vi har det städat och ordningsfullt just nu då vi lever bland flyttlådor. Men snart är kaoset över. 

Ute är det lite grått och trist idag, men troligtvis far vi ännu ut en sväng ikväll för lite frisk luft.




Ja, vad kan man säga....en superhärlig superlördag. Hoppas ni också har en SUPERHELG! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar