onsdag 5 juni 2013

PT och banan

Nu har jag äntligen kommit igång med tränande igen. Har besökt gymmet två gånger redan denna vecka efter några veckors paus. Jag har till och med anlitat en egen personlig tränare. Nu ska fläsket och 8 kg bort på två månader, är taggad till tuuusen! Borde inom kort få träningsprogram och kostschema.















Fröken prupp har fått smaka på sin första frukt, nämligen banan. Ingen hit direkt, det konstiga är att hon hellre äter broccoli som smakar spunk.  Kanske hon inte gillar sött och föredrar det nyttiga? Återstår att se.

Lilli har också för en gångs skull gosat i famnen, då Alyssa sov. Påminner mig om sista tiden under graviditeten, då jag låg på soffan med babyn i magen och katten i famnen. Stackarn, får nog inte riktigt samma uppmärksamhet numera då familjeantalet ökat. Den äkta, finska sommaren har ju annars anlänt. Det vill säga stickad tröja och mössa då man sover ute i vagnen.
Detta gillar vi inte, vill ju ha sol och värme! Jag tänkte frysa ihjäl igårkväll, då jag gick till bilen med ballerinor och läderjacka. Långkalsongerna fattades. Anledningen till uppstädningen var babyfri kväll och bio med en god vän. Skratta så tårarna rann.

Idag har vi haft besök av granntjejerna som vi verkligen kommer att sakna efter flytten. Nu blir det duschen, svettades som en gris på gymmet. Imorgon blir det roligt program på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar