fredag 8 november 2013

Fredag och panik

Det är fredag och stressen slår nästan över. Har så mycket som jag borde få gjort på kort tid och det hjälper ju inte direkt att fröken inte vill sova. Nåväl, nu sover hon äntligen och jag skall försöka ta tag i allt, dvs. städandet, bakandet, koka potatis, paketera in både farsdagsgåvor och födelsedagspresent. På tal om farsdag och födelsedag har jag en farsdagsgåva ännu ute i världen, sista möjligheten att den kommer på posten idag för att jag skall hinna ge den i tid och en födelsedagspresent som jag borde ha här till tisdag. Har lite PANIK, kanske...och det är inte ens mitt fel, jag beställde i tid, men gåvan var sönder och fick skickas på nytt. AAARGHH!!

Köpte lite nytt till vårt hem igår. Kanske de hittar sin plats då hemmet är städat och jag är lugn och harmonisk igen.
Nu måste jag sluta blogga och sätta igång med potatis kokandet eftersom det är slut i frysen, har snart en hungrig tös som vill ha mat.

Trevlig helg, och kom ihåg era pappor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar