onsdag 6 november 2013

Smulan och julpynt

Vår efterlängtade Smulan har anlänt på posten. Den är lite för stor ännu, men hon växer ju hela tiden.
Jag tog mig äntligen lite tid för att planera årets julprydnader. Ser verkligen framemot att julpynta vårt nya hem. Gillar starkt H&M homes juldekorationer. Speciellt detta uppslag. Klickade hem lite nytt.
Tyvärr är jag lite sent ute så många av de saker jag velat ha var redan slutsålda. Nu när det närmar sig jul saknar jag Hemtex, de brukar leverera enligt mig under jultid. Kanske det blir en vända till Vasa snart?

I går när jag kom hem från gymmet såg det ut så här.
Bilden är lite otydlig på grund av dåligt ljus och en fröken som inte vill sitta still. Men ni ser poängen, det är en pappa och dotter, lek, skratt, filtar, kojor och en massa kärlek.

Trevlig onsdag till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar