torsdag 12 december 2013

Årsdag och julblomman

I går hade jag och B årsdag. Vi har varit nio år tillsammans. Hade bestämt i förväg att inte köpa någon gåva till varandra. Blir så många paket under november-december med födelsedagar, farsdag och jul. Men han överraskade mig förstås med en julblomma och det tackar jag inte nej till.
Ikväll åker vi iväg till grannstaden. Min mamma sköter fröken prupp här hos oss. Vi skall äta middag på tumis vid Rosso och shoppa ALLA julklappar. Vill helst ha undan det här med juklapps köpandet så jag slipper stressa över det senare. Och faktum är ju att det är inte är så himla många dagar kvar ens. Ser i alla fall framemot att få äta god mat i lugn och ro och gå i butiker.

Här är en bild på oss två för nio år sedan.
Haha, bilden är tagen i mitt flickrum och som ni kanske ser var jag väldigt faschinerad av Lord of the rings. Knappt så att tapeten syns. Men det var ju så det skulle vara på den tiden, affischer och planscher i överflöd. Nu vill jag knappt ha något på väggarna och helst skall det vara vitt. Hmm..tiderna ändras, men vi ser fortfarande lika ungdomliga ut som på bilden ovan, eller hur?

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar