måndag 14 juli 2014

Gravidsmycke och måndag

I fredags blev det lite strandhäng på kvällen. Vattnet kändes lite kallt denna gång så det blev inte så mycket simmande, men lek i sanden och en härlig kvällssol kunde vi njuta av.

På lördag när B och A var och veckohandlade kom de också hem med en liten present åt mig. Ett jättefint gravidsmycke. <3

Det kunde jag stolt bära när jag for iväg på villafest till en kompis på lördagkväll.
Vi grillade och satt och pratade länge, ända tills att jag kände mig trött och ville inte längre fungera som myggmat.
Jannike och Sebastian var också ute och paddlade en sväng.
På söndag tog vi det lugnt. Blev bjuden på mat vid mammas och vilade upp oss inför en ny vecka med en hel del program på kommande.

Idag har jag varit och köpt allt material som mamma kommer att behöva då hon syr ett babynest. Har också fått en tid till mödrapolin imorgon bitti för en kontroll. Mina sammandragningar har blivit nu så mycket kraftigare och känns mera som förvärkar i form av liknande mensvärk. Så för säkerhetsskull skall jag in på en kontroll för att kolla att inget är på gång ännu.

Annars är allt bra. Luften känns väldigt tjock just nu och jag bara väntar att det skulle regna ordentligt idag så att man skulle kunna andas ordentligt. Svettas som en gris just nu när det är så kvavt!!

Ha en bra måndag!! Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar