torsdag 4 september 2014

40+5 och fotoalbum

40+5 idag, and still going strong!! Men idag känns det nog lite extra tungt att gå runt och bära konstant på magen med lillebror och så vår dryga 10 kilos tös mellan varven. I helg tänker jag föda, får se då vad lilla herremannen själv tycker om det?! :)

Hade rådgivningstid igår, allt ok men låg i kurva som vanligt, som dock godkändes efter en stund av både barnmorska och läkare. Har tid till rådgivningen på nytt imorgon och då bokar vi tid till Kokkola till tisdag, 9.9 dvs. 41+3.

Kommer ihåg med fröken, att då jag hade gått över så hade jag också två rådgivningstider under samma vecka, den sista på fredag och fick en tid till VCS till tisdag. Behövde aldrig använda tiden eftersom det kom igång på lördag och hon föddes på söndag i v 41+3. Tycker bra vi kan köra samma koncept nu i helgen med lillebror, eller vad tycker ni?! ;)

Har ju som sagt försökt hålla mig sysselsatt denna vecka så att tiden skulle gå fort. Har shoppat loss på ett Me and I-party, bakat (sursprise, sursprise) och pysslat med Alyssas fotoalbum. Idag och imorgon kör jag hårt med att städa, kanske det skulle sätta igång något?!



Ha det så bra gott folk, vi hörs!!

2 kommentarer: