måndag 27 juli 2015

Hög på fina, underbara människor och SUPERHELGEN

           Kan verkligen säga att jag har några väldigt fina dagar bakom mig. På lördagkväll var jag ute och luftade mig. Det blev grillning med både goda vänner och nya bekantskaper. Den händelserika kvällen fortsatte på stan och jag hann inte ta en endaste bild under hela kvällen. Antar att jag var för upptagen med att babbla med dessa fina människor jag inte sett på länge. Behövde verkligen detta och jag kände mig välförtjänt av en kväll med endast vuxna som sällskap. Att det dessutom var många av mina favoritpersoner, så gjorde ju inte kvällen direkt sämre.

Följande dag blev det 60 minuters spinning och Core träning med bästaste Anneli. Nej, ingen krabbis här inte. Och vilket SUPERPASS hon drog, tjejen min! En SUPERHELG med andra ord.

Måndagen började inte heller sämre när jag och Emma packade in våra barn i en bil och styrde kosan mot Molpe. Och ja, vi fick utan tvekan alla tre bilstolar att rymmas i baksätet, jejj! I Molpe blev vi omhändertagna av Emilia och hennes fina familj. Det blev lunch, kaffe, bulla, lek och massor av prat för att ta igen de senaste månaderna. Tyvärr fastnade inte heller då varken barn eller mammor på bild. Vi får ta igen det nästa gång. En riktigt rolig dag och på hemvägen plockade jag upp vår Britax multi-tech II, så nu borde vi vara redo får Åbo. Dock lite "dryft" fick jag nog idag till både ställen och människor, då vi körde hemåt. Så många fina minnen vi ändå har dit söderut. Vårt förra hem. Hoppas att det snart igen blir en Vasa-Korsholm resa! Är ju en söt liten nykomling som jag så gärna skulle vilja träffa, bara familjen i fråga får njuta av bebisbubblan ett tag till. Men snaaart! ;)

Hoppas er vecka också börjat bra! 

  

2 kommentarer: