onsdag 18 juni 2014

Kalas och kalas

I helgen var det mycket kalasande. På lördag firade vi min farmor som fyllt år. Den här Mama-toppen shoppade jag i Kokkola vid H&M, och passade riktigt bra till födelsedagskalaset. Har haft svårt att hitta lite "finare" mamma-kläder till kalas och liknande, men den här föll mig i smaken.


Och så välkomnade vi vecka 30, bara tio veckor kvar, Jaiks!!
En trött tjej, omringad av kaniner efter vår shoppingresa till Kokkola i torsdags. Men ack, dessa ögon och ögonfransar!! <3

På söndag firades syster och hennes konfirmation. Tårtan, som nog var den godaste tårta jag smakat, var beställd, medan smörgåstårtorna hade jag fixat till kvällen innan.




En riktigt trevlig och lyckad fest kunde vi konstatera i efterhand.

Nu blir det att fortsätta googla syskonvagnar och amningskuddar. Vad gäller syskonvagn lutar det sig mot en Britax och amningskudden kommer jag troligtvis att beställa från Lekmer.se.

Ha en riktigt trevlig onsdag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar