lördag 6 juni 2015

Ivrig fröken och kvalitetstid


Imorse packade vi en väska åt fröken med kläder, tandborste och kramdjur. Efter ett tag kom mommo efter henne. De skulle först till Maxifun, sedan till favorit restaurangen ABC och slutligen då förstås övernattning vid mommos. Det här hade hon väntat länge på och det passade ju suveränt nu då mommo också fick semester igår.  




Jag och lillkillen har däremot träffat en vän till mig ikväll. Eftersom jag och en annan gemensam kompis inte har möjlighet att delta i hennes Babyshower så gav vi en gåva tillsammans nu. 


Plockade ihop lite SMÅTT och GOTT åt den blivande mamman och hennes bebis. <3


Nu har jag nattat Adrian och jag hör hur han snarkar från rummet bredvid. Är ensam ikväll eftersom B grillar i regnvädret med några jobbkompisar. Skall bädda ner mig själv under duntäcket i sängen och kolla netflix från datorn. Skall kolla något riktigt tjejigt som B aldrig skulle vilja se. Ibland kan det också vara riktigt skönt att få ha lite kvalitetstid för sig själv. ;) Fast lite saknar jag nog både honom och fröken. Imorgon är familjen dock samlad igen.

Hoppas ni har en trevlig helg på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar