fredag 21 augusti 2015

Shoppingsugen och kalasoutfit


När vi byter årstid eller säsong, så blir jag alltid riktigt shoppingsugen. Nu har jag ju direkt inga extra pengar att shoppa för, men eftersom lillkillen håller på att byta upp sig till storlek 86 så kunde jag använda mitt shoppingsug till att fylla på hans höstgarderob. Har sakta men säkert köpt bra, begagnade kläder från ett facebook loppis, men också lite nya plagg har vår lille herreman fått.

Från H&M beställde jag några bodyn och pyjamasar.




Det blev också byxor, strumpbyxor och ett par mjuka utetossor att sova i vagnen med nu när det blir kyligare väder, samt en kalasoutfit till det stundande ett-års kalaset.


Så, då var det shoppingbehovet stillat och vi kan leva vidare ;). Ha en fin fredag, gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar