söndag 16 augusti 2015

Veckan i bilder och en vagn till

Huh, känner mig nästan lite svettig efter den här veckan då vi haft så mycket på gång. En rolig och händelserik vecka har det varit, men nu ska det bli riktigt skönt att få slänga sig i soffan och bara ta det lugnt. Samla lite krafter inför en ny vecka.

Vår vecka i bilder ( och några ord).

Veckan började med poolparty i Jeussen.



Fröken är inne i en dockfas, där det byts blöjor, matas och nattas. Helt underbart att vara en liten fluga i taket och observera hennes finurliga lekar. Allt snappar hon upp. Och det blev nästan lite creepy då hon använde sig av samma fraser som jag när jag pratar med barnen. 






Fanta Sea. Schackgolvet var väl bäst, antar jag. 


Picknick på gården




Vardagskaos med kläder precis överallt. 



Vi sålde vår Brio kombivagn för att vi inte behövde den längre OCH för att vi tyckte att vi har så många vagnar OCH har utrymmesbrist.

Vad tror ni vi gör följande dag? Jo, köper en cykelvagn. Så nu är vi tillbaka till samma antal vagnar igen. Men tror nog den här i kommer i användning hos oss i och med att vi bara har en bil. Och hjälp så fort jag slipper fram nu plötsligt, jag som är van att gå överallt. Får dock ta tillbaka mina ord " jag byri nu int nagang ped me na sånde vagn baket". De säger att få barn ändrar ens inställning. Nåjaa, kanske ibland ;).


Vi blev plötsligt väldigt hurtiga på lördagkväll.


Barnen älskade vagnen.



Och imorse bakade vi...


för att avrunda veckan och helgen med ett Mary Kay party vid mammas.

Och en massa bulla!






Nu som sagt blir det soffan. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar