tisdag 23 juli 2013

Barndomsvänner och barnensdag

Jag fick tillbaka min fästman kl 4 på söndagmorgon, med livet i behåll. Roligt hade de haft, så det var ju bra. Nästa lördag skall jag ut för första gången på lite rajttan taijttan, sedan fröken prupp kommit till världen. Jakobsdagar började i söndags, så på lördagkväll slår jag stort. Shoppade några nya skjortor i lördags då vi var till stan med systeri Sandra. Den yngre systern och mamma anlände också till stan efter en stund.


På kvällen fick jag besök av en barndomsvän. Vi hade mycket att tala om eftersom vi ses bara några gånger om året. Vi satt och pratade till klockan halv ett på natten. Det var så trevligt och mycket hade hänt på kort tid.
Bilden är tagen för flera år sedan i Åbo, då vi var och hälsade på denna kära vän.
Det är så fint att man har vänner som man kan prata med om allt, trots att man träffas sällan. Det kallar jag vänner för livet! På  söndag började som sagt Jakobsdagar och Alyssa fick uppleva sin första barnensdag med pandabjörnar, ponnysar och ballonger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar