måndag 29 juli 2013

Sugrör och converse

På lördagkväll var jag som sagt ute på galilej. Roligt hade vi, behövde verkligen få lufta av mig lite. Körde till och med lite dancemoves på en av stadens krogar, men kunde dock  konstatera att jag inte saknar kroglivet.



Först såg det ut ungefär så här, sofistikerat med sugrör och limeskivor i drinkar. Men glasen tömdes snabbt och efter ett tag såg det ut som på bilden nedan. Det var innan vi satte oss på cyklarna och orienterade oss mot stadens centrum.
Tackar mina vänner för en fin kväll! Söndagen kunde jag fira utan baksmälla, vilket var en positiv överraskning eftersom jag inte rört alkohol på ett och ett halvt år. Tillbringade några timmar på stranden för första gången i sommar.
I dag har vi besökt grannstaden med sitt fina utbud av shoppingbutiker. Köpte bland annat nya converse eftersom jag sålde mina gamla på loppis. Hittade också skor och slips till bröllopet. Jag hade tid till frissan och fick fräscha slingor i håret. Nu är jag redo för lördagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar