onsdag 10 juli 2013

Vasa och Elmo

I går for hela familjen prupp till Vasa.Vi började med frukost vid ABC i jeppis. Senare träffade vi min gradukompis på gallerian. Det var så otroligt roligt, har inte setts på över ett halv år. Synd är att hon bor i Ekenäs och vi träffas typ en gång om året. Vi började med kaffe på cafét, senare shoppade vi loss och till sist buffé på ett matställe. En superdag, med andra ord.

Jag var riktigt nöjd med mitt shoppande. Fyndade fina klädesplagg på -70%. Det är så sällan jag köper något åt mig själv nuförtiden. Brukar mest hitta söta kläder åt fröken prupp.







Har nog massor av kläder i spets, men jag var bara tvungen att köpa en till. Den var så billig och söt och passade suveränt till de nya byxorna. B köpte också två nya sommarpyjamasar åt fröken prupp och ett kramdjur som var Elmo.
I måndags fixade jag ett loppisbord. Hade sålt under ett dygn för 48 €. Det tyckte jag var helt okej. Ikväll skall jag äntligen sätta igång med mitt nya träningsprogram, salträning med armar och rygg. Jag hade träff med min PT i måndags och då knåpade vi ihop ett träningsprogram att börja med. Har inget speciellt kostschema förutom att äta hälsosamt och ofta, helst 6 gånger per dag. Det är jag inte riktigt van med. Tyvärr äter jag sällan och mycket på en gång. Väntar med spänning på resultat. Nu måste jag passa på att fortsätta med evighetsprojektet, packa upp flyttlådor, medan tösen sover. På lördag blir det Tammerfors och IKEA, Jeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar