lördag 13 juli 2013

Ikea och 6 månader

Körde iväg till Tammerfors i morse. Jag med mina nya byxor, som jag faktiskt för en gångs skull lyckades hålla rena hela dagen. Berodde kanske på att jag inte behövde mata någon med broccoli eller få morotsspya över mig. Riktigt skönt att få ha lite egen tid med gubben, men visst saknade jag vår underbara unge också.
Oj, vad vi shoppade! Imorgon skall vi ta itu med både möbler och annan inredning, som vi köpte. Orkar inte mera ikväll. Det tar verkligen på krafterna att sitta i bil över 600 km. På vägen hem pausade vi en gång. Drack det billigaste och godaste kaffet på länge, 1 € / kopp. Inte ofta man får en kopp så billigt, som inte har stått framme sedan morgonen.

Fröken prupp mådde bra och hade roligt vid mommos hela dagen, på henne gick det ingen nöd så jag behövde inte vara orolig. Vår sötis som blev 6 månader idag.


Tänk för exakt 6 månader såg jag ut såg här, och efter en kort tid ( som kändes som en evighet) blev vi föräldrar till den här fina guldklimpen. Livet är ju bara för härligt, och fort går det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar