lördag 6 juli 2013

Samsung och kalas

I går kan man säga att vi fick ett stort paket på posten, vår nya TV.
Har egentligen inte tid att kolla TV just nu, men efter att Alyssa hade somnat kunde vi inte motstå att se de sista avsnitten av Game of thrones, säsong tre. Utan att spoila för de som följer med serien måste jag bara få berätta att jag stortjöt i nästsista avsittet och kan knappt vänta på nästa säsong.
 Så här såg det ut då männen lekte med den nya leksaken, kändes som julafton mitt i juli.
I går fick vi också besök av Nora och Felicia. Felicia är så duktig, kryper redan framåt och tar upp sig. Märks nog att det är sju veckor mellan våra tjejer.

I bakgrunden ser ni mitt berg av loppisgrejer som jag skall försöka sälja. På måndag skall jag fixa till ett bord och börja prissätta. Säljer en massa grejer; kläder, skor, väskor, kaffekokare, porslin, lampor etc. 
I dag har vi firat min farmor och faster. Och så här underhåller sig en fjortonåring då hon går på släktkalas.
Vi har grillat ikväll och annars bara chillat. Skall försöka fixa till Alyssas rum imorgon vad gäller möbler och inredning. Ha en trevlig fortsättning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar