fredag 19 juli 2013

Lillpunkaren och svensexa

Har suttit med kaffekoppen i högsta hugg sedan kl 7 i morse. Jag och Alyssa skickade iväg B på sin första svensexa. Hans barndomskompis, vars bröllop vi skall på om två veckor, skall kidnappas nu kl 9. Spännande dag för ett gäng män. Jag och fröken prupp har roligt program inplanerat för hela dagen, så att vi inte får långtråkigt. Kolla in frillan på den här lilla bruden! I bakgrunden syns tapeten i frökens rum.

Blir ingen träning i dag, men däremot började jag dagen i går med ett en och en halvtimmes träningspass av armar och rygg. Imorgon kör jag ben och mage. Har kommit bra igång med träningen och faktiskt gått ner ett kilo under en vecka. Låter inte mycket, men det är en bit på vägen. Och förstås visar vågen olika beroende på dygnet och hur jag ätit.
Senare lunchade vi vid Epoque och köpte ett klädskåp från Sotka. Snart kan jag packa upp de sista lådorna med lakan och handdukar. Avslutade den konstigt nog jätte tröttsamma och tunga dagen med tacopaj och Robin Hood. Vi var helt slut båda två! Tar nog lite på krafterna ibland att ha en 6 månaders baby. Och oj vad det skulle ha smakat med en kall cider till maten. Men det hade jag ju förstås inte hemma så det fick bli friss istället.

1 kommentar:

  1. Kiva lukea teidän kuulumisia täältä. :)
    -Tiia

    SvaraRadera