tisdag 16 juli 2013

Nötkött och blogghörnan

Här har vi det rätt så fullt upp hela tiden. Träning, loppisbord och att fixa hemmet tar upp det mesta av min vakna tid. Och så förstås fröken prupp, som annars nu är en köttätande baby. I söndags kokade  jag nötkött åt henne och frös ner i iskuber och andra småbrukar. Om jag inte minns fel så var det en köttbit på hela 1200 g. Det dyraste köttet jag köpt på länge, 23 € /kg. Fröken äter så länge köttsmaken inte tar över potatisen och grönsakerna.
Har också fixat till min egen datahörna under trappan, dvs. blogghörnan. Skönt att ha matbordet fritt från datorer och sladdar. Det tror jag inte vi haft sedan år 2011.
Lite smygbilder på hur det börjar se ut. Sen när allt är klart har jag både före- och efterbilder. I dag skall jag försöka få upp nå gardiner.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar