måndag 13 april 2015

Regn och roliga dagar

Hello regniga måndag! Den nya veckan har börjat i en mera positiv anda än föregående vecka. Eller rättare sagt så svängde humöret till det bättre redan på fredag och sedan dess har det varit frid och fröjd i stugan igen. Skönt! Visst är det mänskligt att få vara på dåligt humör och ha sina dåliga dagar. Det har alla, både stora och små. Men när det håller på i flera dagar, man både vaknar och lägger sig nedstämd hur man än försöker tänka positivt, samtidigt som man har ingen ork eller motivation att göra någonting överhuvudtaget. Det är då det börjar bli tungt. Tyckte det också var väldigt störande när jag inte kände igen mig själv. Men det om det. Som sagt det var övergående.

Helgen gick riktigt bra. Tränade, åt god mat, hälsade på hos folk och simmade. En riktigt lyckad helg med andra ord. Har dock haft lite oroliga nätter på sistone på grund av båda barnen. Adrian har ju sina tänder som bråkar lite nu som då och Alyssa har också gråtit till vilket jag tror kanske beror på drömmar eller växtvärk. Har ju inte direkt ett bra sömnlager från förr, så vissa stunder märker jag nog att jag är mera än zombie än mamma.

Nu i veckan har vi rätt så mycket på gång. Ska få trevligt besök så det ser vi framemot. Märkte i fredags då jag skulle blogga att det inte gick att överföra bilder från telefonen till datorn. Det verkar vara något fel på min telefon eftersom det går hur bra som helst med B´s telefon. Det står att USB-enheten inte känns igen. Vi skall försöka ta kontakt med någon som kanske vet vad det handlar om. Har ni haft något liknande? Jättetråkigt att inte kunna få in bilder i bloggen just nu. Hoppas det snart fixar sig så att jag kan blogga om de kommande roligheterna!

Ha en fin start på den nya veckan!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar