tisdag 28 april 2015

Tråkiga tisdagsfunderingar och BAJS


Lillebrors tänder då? 
Nej, har inte spruckit fram ännu. Det är vitt och svullet, såååå nära, men det vill inte. Mina boobs tackar och drar en lättnadens suck. Men det negativa är ju att han fortfarande är snuvig, hostar och har ont. Killen som blir åtta månader nästa vecka. Helt otroligt vad tiden går snabbt!


Som jag nämnde tidigare har fröken också blivit förkyld och igår kväll var det min tur. Kände hur förkylningen kom smygande på med kraftig värk i hela kroppen, huvudet och halsen. Usch! Får se hur det blir med vårt Vappen firande. Mamma hade som tur ledigt idag så hon var här och hjälpte till med barnen. 




Och så blir man ju så förbannad när man ser det här vid sidan av ens hus var barnet går dagligen. Jag lämnar inte heller mina bebisars bajsblöjor på andras gårdar, så varför får vi bajs på vår gård??! Man bara undrar liksom var folkvettet är... 


Ja, det var lite tisdagsfunderingar av den här mamman som försökte få till ett familjefoto i lördags. ;) Har nu egentligen inget annat vettigt att komma med idag. Skall försöka kurera hela familjen så att vi kan göra något roligt på Valborgsmässoafton. 


Hoppas ni har en frisk och bra tisdag på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar