onsdag 19 mars 2014

Fjärilar i magen och gunghästen

Vi började dagen med ett besök till mödrarådgivningen. Allt var bra med både mig och lillkrabaten, så nu kan man pusta ut igen. Inget protein i urinen denna gång. Nu tror jag också att jag har börjat känna av den lilla nere i magen, som en liten fisk eller fjäril. Härligt <3
Gunghästen har blivit en favorit för fröken när vi besöker rådgivningen.
Jag lånade också hem ett bälte som borde hjälpa mot foglossningen, som annars blivit mycket bättre nu den senaste. Kan det månne bero på vattengymnastiken? Har i alla fall en tid till fysion på måndag. Skall bli roligt att få ett träningsprogram som kan hjälpa mot foglossningen och jag kan träna tryggt igen samt stärka min kropp inför förlossningen. Men skönt att jag inte känner av "knivarna" i höften och ryggen längre.

Efter rådgivningsbesöket köpte jag en svart spetströja att ha på begravningen vi har på lördag. Då säger vi farväl en sista gång till B´s farfar. Vi lunchade också på stan.

Nu sover fröken och jag har tänkt vila lite. Skall försöka läsa ut tidningen jag började med i måndags. Får se vad vi hittar på när hon vaknar, kvällen är helt öppen.

Och nej, det är nog inte jag som har läst tidningen sådär ivrigt att den är skrynklig och sönderriven, det är nog en annan liten familjemedlem.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar