onsdag 8 maj 2013

Citronvatten

Har hunnit en hel del under dessa två soliga och varma dagar. Vardagen har innehållit både vagnpromenader och babysim.

Fröken prupp var mycket trött efter sin första dykning och tyckte att "igelkotten" skulle vara en skön sovställning.






Idag har det varit en riktigt rolig dag. Åkte in till stan på förmiddagen, gick runt i några butiker före Alyssas rådgivnings- och läkarbesök. Tösen fick än en gång OK stämpel på rumpan. Inte riktigt ännu, men snart spräcker hon 6000 g. Efter läkarbesöket valde vi att åka in till stan på nytt. Var så fint väder och jag hade inte hunnit gå i alla de butiker som jag ville. Klädde mig för första gången i läderjacka idag och överraskades av en fotograferande man, härliga vår!




Shoppade också lite i stan. Med mig hem kom bland annat en stjärnmössa åt mig själv, muminleksak till vagnen och shades åt lilla fröken. Fröken prupp ville vara tuff med sina nya shades och visade ett fult tecken åt mamma, lillGangstern.



 Nu sörplar jag i mig citronvatten som aldrig förr. Har frossat i tacopaj i dagarna två nu när jag äntligen har slutat amma och kan njuta av kryddor igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar