lördag 4 maj 2013

Väggarna som faller på en






Behövde få komma ut, eftersom det kändes att väggarna faller på en efter en slödag som idag. Det blev en 6 km kvällslenkki med vagn. Men vi har världens tråkigaste vägar att gå på, såg hela tre personer under timmen jag gick. Men jag fick rensa mitt huvud och samla lite krafter, så nu orkar jag igen. Tränade också lite här hemma efteråt: mage, rygg, rumpa och armar. B sköter samtidigt som han ser på hockey och förbannas över finnarnas utvisningar. Imorgon, om det är fint väder, packar jag vagnen och ungen i bilen och kör in till stan för eftermiddagslenkki. Vilken tur att jag har gymkväll imorgon också, spinning och core står på schemat, skoj! Märkte annars att videkissorna har först nu växt till sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar