fredag 3 maj 2013

TGIF...

Får man säga så trots att man är hemmamamma med en snart 4 månaders baby? Jovisst, tycker jag. Fredagar är viktiga, också helgerna. Man blir ju helt "dagavild" om man inte har någon skillnad på veckodagarna. Hur ser vår fredag ut idag då. Alyssa sover ute på terrassen och jag sitter vid laptoppen och skriver mitt andra inlägg idag. Vagnen gungar till lite sakta ibland och jag hoppas på att hon inte vaknar ännu. Jag behöver min lilla fritid på eftermiddagen. På eftermiddagen brukar hon oftast sova ett lite längre pass efter vår promenad. Idag blev det ingen promenad då jag har lite ont i halsen, så jag lade henne direkt ut i vagnen. Får hoppas att det funkar. Tvättar lite kläder och borde snart sätta igång med maten. Men det här är ju så mycket roligare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar