fredag 10 maj 2013

Fredag, igen!!!

Vart far dagarna och veckorna? Tycker det går så himla snabbt just nu. Men det är kanske bara bra för då kommer sommaren snabbare. Igår var det riktigt regnigt och "höstigt". Hade svärföräldrarna på kaffe och kokade god, men  kryddig kycklingsoppa. Har inte vågat äta den heller under tiden jag ammade.

På kvällen var det RPV- jumpa och infrabastu som gällde. Så sköönt! Hoppade och sprang för första gången efter förlossningen. Kändes ovant men bra. Det konstiga är att jag har ingen träningsvärk idag. Efter förra veckans bodypump hade jag fem dagars träningvärk och det kan man lugnt säga att kändes ordentligt. Idag blir det husmorssysslor för hela slanten. Måste städa, tvätta och fixa mat. På tal om slantar har vår tvättmaskin börjat producera 50 centare, vilket jag tycker är rätt så häftigt.
Har mycket program på kommande i helgen. Imorgon kommer en studiekompis med sin dotter på besök. Har inte sett henne sen babyshowern så det ser jag verkligen framemot. Och på söndag ska jag få fira min första morsdag med vår lilla älskling <3.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar