måndag 27 maj 2013

Grävning och shopping

På lördagen fixade vi gården lite. Även om vi bott i huset i två år har vi varken haft tid eller ork för det. Man kan säga att barnafödslar tagit upp en hel del tid.  Nu har vi ju sålt huset och skall flytta inom en månad och tänkte att vi fyller på med lite grus och flyttar elskåp etc. Så här såg det ut utanför vårt köksfönster i några dagar.Vi hade beställt två stora lass med grus.
Medan männen jobbade och svettades i hettan, stekte jag köttbullar. Bjöd på det med potatismos och jordgubbspaj. På kvällen då alla hade åkt hem grillade jag och B och njöt av det härliga sommarvädret och den allt finare gårdsplanen. I går åkte vi in till stan, trots att det var söndag. Jag var i stort behov av nya shorts och bikini. Rätt så färgglatt blev det.
Just nu lider jag av världens abstinensbesvär vad gäller gym och träning. Har inte kunnat gymma nu på en och en halv vecka på grund av förkylningen. Men har lovat mig själv att inte träna förrän jag är frisk, annars tar det dubbelt längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar