måndag 13 maj 2013

" Mammsdag" och fästingar


I söndags firade jag min första "mammsdag" som B så fint kallar det. Jag fick sovmorgon och paket av A och B. Är så otroligt glad och tacksam, att just jag får vara mamma åt vår underbara tös. Vi åkte som sagt norrut för att fira mammorna.







  Jag hade beställt ett fotoalbum med bilder och texter om Alyssa. Gav dem i present åt min mamma, svärmor och min syster som är fadder åt Alyssa. 




Vi var alla tre rätt så trötta efter allt firande. Fröken prupp var till och med så trött att hon inte orkade hålla tutten i munnen på hemvägen. Då vi kom hem och hade nattat Alyssa kollade vi film och dippade grönsaker. Söndagsmys med stort S!




Tyvärr innehöll söndagsmyset också tre fästingar. Gick igenom katten och suckade tungt. Vi klarade oss utan fästingar hela förra sommaren, men nu har de också hittat till oss. Usch och Fy, säger jag bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar