onsdag 15 maj 2013

Matbloggen och zombiemamma

Här har det inte hänt något speciellt. Har idag varit så otroligt trött. Tog två korta powernappar på dagen bara för att orka vidare. Fröken prupp har den senaste tiden vaknat en 24- tiden, 3-tiden och 5-tiden. Vi stiger upp en halv 8. Hon vill ha mat alla gånger förutom kl 5, då flyttar jag bara över henne till vår säng så somnar hon om. Nu märker jag hur lyxigt jag haft det då hon sov tre månader från kl 21- 6 varje natt. Hoppas på längre sovtimmar inom snar framtid eller så förvandlas jag sakta men säkert till en zombie. Får väl skylla mig själv, eftersom jag ännu inte fattat att gå och lägga mig lite tidigare. Men det är ju så skönt att ha några timmar på tumis med mannen också.



Trots de korta sovtimmarna har vi orkat med babysim och gymträning. Jag har också kockat ihop god mat. Tonfisksallad efter babysimmet igår och ugnslax idag. Månne jag samlat ihop veckans omega fetter?


Försökte ladda upp en bild av laxen också, men det ville inte lyckas. Ni får använda er fantasi denna gång. Det fina är att vi har roligt program på kommande både imorgon och i helgen. Får se om bloggandet blir lidande under dessa dagar? Nu äggsmörgås och lite frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar