måndag 7 april 2014

Frestelser och sommargarderob

Jag kunde bara inte motstå frestelsen. Det var meningen att jag skulle kolla om H&M fått in några Mama shorts. Det hade dom inte, inte ännu i alla fall. Så istället klickade jag hem en hel massa sommarkläder åt fröken prupp. Ett plagg kostar ju typ ingenting, men sen blir det bara flera och flera. Och slutligen gråter min hemmamammabörs.









Så mycket fint, och ja som sagt, jag kunde inte motstå frestelsen. Men nu är dessa fina plagg på väg hem till mig (oss). Synd bara att det är några månader kvar till sommaren. Får hoppas på lika varmt och soligt väder i maj som ifjol!

2 kommentarer:

  1. Det blir snabbt en drog :)
    Att köpa kläder åt barn vill säga,
    det finns ju så otroligt mycket fint!
    Dessutom klär de ju i allt,
    jämfört med en själv, hehe :D

    Vi hade basker-mössan i grått ifjol,
    en stor favorit
    och nu när jag ser den i vitt
    kanske jag skulle kika in på H&M:s sida
    och se om jag skulle kunna fylla en köpkorg...
    Brukar inte vara så svårt ;)

    Härligt med att vara halvvägs i graviditeten förresten!
    Hoppas foglossningen blivit lite bättre...
    Jag led av det ngr enstaka ggr när jag väntade A,
    men märkte ganska snabbt att om jag rörde på mig "lagom"
    så hade jag inga känningar alls!

    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram, Paula

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst blir det lie som en drog då det finns så mycket fint ;). Kom hem idag också med världens sötaste leopardkofta åt A, men den kostade inte mycket då den var till halva priset.

      Känner nog av foglossningen, men jag tror att vattengymnastiken hjälper när man kan röra sig så mycket i vattnet.

      Ha en bra fortsättning på veckan ni med! :)

      Radera