onsdag 2 april 2014

Chokladpopcorn och dammfritt

Igår kväll kollade vi nya Hobbit filmen, och som vi hade väntat. Den var bättre än första filmen och riktigt spännande. Men den slår förstås inte Lord of the rings- trilogin.
Köpte hem lite nytt filmsnacks. Men där måste jag säga att jag blev lite besviken. Kommer ihåg från barn att chokladpopcorn var jättegott, men tyckte att dessa inte smakade så mycket. Kan förstås bero på att jag är jätteförkyld och det mesta smakar typ ingenting. Får försöka på nytt då förkylningen är över.

Idag på förmiddagen har jag försökt städa lite på övervåningen också, sakta men säkert börjar vårt hem vara dammfritt igen, skönt!
Nu när fröken somnade tog jag en lång, varm dusch och när hon vaknar blir det en sväng in till stan på lite ärenden.

Hon har fått egna små ljusröda hårsnoddar att ha i året så igår var det premiär för en liten hästsvans. Den sötaste, lilla tofsen tycker jag!

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar