onsdag 9 april 2014

Reafynd och Holly & Whyte

Det var meningen att vi skulle luncha hos en vän idag, men oturligt nog hade hon blivit sjuk så vi fick avboka lunchdaten. Eftersom jag och fröken prupp ändå hade gjort oss klara med kläder och smink så gick vi in till stan för att luncha med mamma istället. Före lunchen gick jag in till Lindex för att kolla in deras rea. Idag kan man säga att jag verkligen fyndade.
Denna härliga Holly & Whyte skjorta, -50 %. Underbar färg, tycker jag. Och snart har vi ju både påskmiddag och teaterresa så nog skall väl den komma i användning.
Detta Holly & Whyte halsband, -70 %.
Och denna söta leopardkofta åt A, -50 %.

Om det är något jag fastnat för just nu så är det Lindex märket Holly & Whyte och Kappahl märket Hampton Republic 27. Jättefina kläder! Men nu har jag nog shoppingförbud ett tag framöver.


Lite Emil i Lönneberga före vi startar mot stan. 

Men nu blir det nog att baka något gott till ikväll då en god vän kommer på besök.

Ha en bra onsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar