måndag 7 april 2014

Halvvägs och ballongen

En ny vecka har börjat, och en väldigt spännande vecka kan man säga. B har börjat på ett nytt jobb, i helgen gick jag in i vecka 20, så nu är vi halvvägs, wohooo, och på torsdag har vi ultra. Som sagt väldigt spännande!
En bild på magen, här i vecka 20. Sådär annars mår jag bra förutom att foglossningen from hell har kommit tillbaka. Jag är rätt så säker på att det beror på att jag inte kunnat delta i vattengymnastiken nu på några veckor. Har inte heller orkat göra träningsprogrammet som fysioterapeuten gav. Imorgon har jag dock ny tid till fysion för att lite kolla upp hur det gått och sedan är det dags för vattengymnastiken. Tänker nog fara trots lite hosta och snörvel som vi ännu alla tre dras med.
Känner rörelser av lillkrabaten oftast flera gånger per dag och till och med B kände härom kvällen en liten minispark <3. Men guuud, så spännande med ultrat på torsdag! Hoppas ju förstås av hela hjärtat att allt skall vara bra med den lilla, men det skulle också vara roligt att se om det är en liten lillebror eller lillasyster som myser där inne.

I helgen har jag försökt tillbringa så mycket tid som möjligt med vår tjej, vill ju ta igen lite det som vi missat under veckorna vi varit sjuka. Så vi har lekt en hel del, både ute och inne.


Vi har också haft besök av ett par Vasabor som vi saknat mycket. Igår var jag och fröken ett varv på mässan här i stan. Ville kanske främst se Maria Montazami som talade under mässan. Är ju inte ofta som nån känd vill komma till vår lilla "stad". Hem kom vi bara med en ballong som väldigt snabbt gick sönder på grund av kattklor.
På eftermiddagen njöt vi av den härliga solen som mer och mer kommer fram under dagarna, härligt!

Nu vill jag önska er en riktigt bra början på den nya veckan! Ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar