torsdag 7 maj 2015

Löftet och pirayan


Ni som följt mig en lite längre stund vet kanske att jag har någon konstig förkärlek till Lindex och Holly&Whyte. Borde räkna någon dag alla dessa toppar jag har av märket.

 Idag kom jag hem med en ny färgglad topp och bikini. Som tur var hade jag ett presentkort att använda mig av, som jag fått i julklapp av min mor. Då hon gav det till mig hade hon mig att lova att jag skulle köpa något åt mig själv och inte barnen. Shoppar ju mest barnkläder nuförtiden och tydligen går jag i samma gamla kläder här hemma hela tiden. Men nu har jag något fräscht att sätta på mig. Jag håller mina löften oftast nog.




Idag har vi också haft besök av en gammal barndomsvän, som jag inte träffat på länge. Det var superroligt att få tillbringa dagen med henne och hennes otroligt söta tjej Thindra. Vi räknade att det bara skiljer 1,5 månad mellan dessa två sötisar. Ja Adrian, han en nog en riktig tjejtjusare som har många brudar på gång just nu. ;)


Tjejtjusaren i fråga blev också hela åtta månader idag. Nämnde ju här tidigare att tre tänder spruckit fram där uppe under helgen. Men vad tror ni jag hittar på måndagkväll när vi borstar tänderna? Jo, en tand som spruckit fram där nere bredvid det tandpar han redan har. Hur har vi kunnat missa detta? Har säkert varit så fokuserad på tänderna uppe i munnen. Ja, inte konstigt att han lidit. Men nu är jag mest rädd själv. Fasar för den vackra dagen då han hugger till med sin pirayamun och blodet sprutar ur mina nipples. Inte för att ge er mardrömmar eller nåt, men har ju hört dessa skräckhistorier om magpumpade barn och söndertuggade nipplar. Huuujedamej!


Här ser han dock ännu väldigt oskyldig ut då han får köra bil för första gången, får hoppas att det förblir så också. Men skojigt var det att kurva runt lite i alla fall.




Nu blir det nog ett litet sent kvällsmål och sen natten. Trötter är jag.

Godnatt och sköt om er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar