tisdag 12 maj 2015

Vårfest och fullbokad vecka


Den här veckan är verkligen fullbokad, har mycket på gång just nu. I går det blev det mera dans och gymnastik när vi var på JKG´s vårfest. Fick än en gång se fina uppträdanden. Barnen satt som ljus och såg alla programmen. Till och med den lilla kvickstjärten, som annars är en mask i famnen och vägrar sitta stilla. Kanske han också är en blivande JKG:are? ;)






Vår tisdag var som vanligt planerad in minsta detalj med B i jobb till 18.30 och mitt gympass kl 19. Idag fick jag också klämma in ett rådgivningsbesök och en läkartid för lillkillen. Det var åttamånaders kontrollen. Allt var som tur bra med honom. Växer fortfarande fint enligt läkaren, + 0,5 kg och 3,5 cm på två månader. Inte illa för att vara en som ALDRIG är stilla. Provade också UV-dräkten här om dagen för att se om den passar. Vi väntar så på värmen!


Och så har vi tänder på gång IGEN. Till och med läkaren sa det när hon tog en titt i hans mun. " Där har han en till tand på kommande, som spricker fram snart." Jo tack, jag vet. Det går inte missa här hemma just nu. Med den här farten har han alla tänder på ett-års kalaset. Ursäkta snacket om alla dessa tänder. Men det är väl lite vad vardagen går ut på just nu, Adrian och hans tandsprickning som aldrig tar slut ;). Drägelkalle nummer 1!


Imorgon kommer vi troligtvis att vara borta hela dagen och fröken kommer att övernatta vid mammas från onsdag till torsdag. B är ju ledig på torsdag så då skall vi försöka träna tillsammans en gång. Händer ju inte så ofta numera, så det skall bli skoj. 

Här någon dag när jag hinner kommer jag att skriva ett inlägg om en sak som jag funderat rätt så mycket på under den senaste tiden. Men mera om det senare.

Ha det så bra tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar