fredag 1 maj 2015

Maj och socker



Åh vad härligt med maj! Jag längtar så till sommaren och jag tyckte jag läste häromdagen att värmen kommer redan i maj, vilket skulle vara helt prima. 

Första maj firades idag främst hemma, men också med en snabbvisit hos mamma och sedan mat och kaffe vid pappas. Orkade inte ens tänka på att gå och ställa mig i kö till glasskiosken med barnen. Vi hinner nog äta lösglass i sommar. Men även om vi inte ätit någon glass idag har nog en och annan socker-munk och kringla sjunkit ner. 







Nu sover barnen och jag väntar hem B från gymmet. Själv har jag fått hoppa över det egna tränandet hela veckan på grund av förkylningen. Halsen har varit värst, haft riktigt ont. Men jag tror att det är nu på bättringsvägen så vi får hoppas att jag inom de närmaste dagarna kan åka iväg för lite träning igen!

Nu kallar soffan och godispåsen. Ja, även om jag redan är hög på socker. ;)

Hoppas ni har en riktigt mysig fredagskväll och helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar