torsdag 19 mars 2015

Påskägg och feberfri

Inte länge kvar till påsk nu! I år tar vi för första gången in lite kycklingar i hemmet för vår lilla tvååring. Inte riktiga levande då förstås, men det blir både påskgräs och äggjakt. ;)


Vår snälla mamma som besökte hufvudstaden i helgen hittade fina pappersägg åt barnen som jag kommer att sätta något smått och gott i. Skall bli riktigt skoj med påsk och lite påskpynt!

I tisdags var fröken äntligen feberfri så vi var ute genast från morgonen, och så en gång till på kvällen. Njöt av solen och det relativt varma vädret som vi hade då. Idag är det ju varken sol eller varmt, kommer väl snö till helgen?!





Idag har jag bäddat rent i sängarna, tvättat kläder, städat lite och gjort nytt träningsprogram som jag skall testa vid gymmet ikväll. Nu får vi bara hoppas att vi alla hålls friska ett tag igen. Vi har massor med program de kommande veckorna och på söndag vill vi ju testa vår SwimFin som vi haft redan i ett par veckor. 


En ivrig liten delfin som inte ville fastna på bild. SwimFin har vi beställt av Active Family. Klicka in er där och bekanta er med deras hemsida. Den aktiva familjen i Solf säljer bland annat häftiga multifunktionella vagnar. Jag kommer att skriva mera om SwimFin då vi har testat på riktigt i vattnet, det här med torrsimning var ju bara uppvärmningen. :) 

Men kort sagt en effektiv torsdag här på gång och nu hör jag att barn nummer två vaknar ute i sin vagn så det blir att hämta in honom. 

Ha en bra torsdag!


I samarbete med activefamily.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar